Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да се свържа с Комисията за защита на потребителите (КЗП) относно проблем с поръчка?
Какви са правата на потребителите при връщане на артикул, който не отговаря на очакванията им?
Защо EMAG доставя някои продукти до дома, а други до офис?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да се свържа с Комисията за защита на потребителите (КЗП) относно проблем с поръчка?
-
Какви са правата на потребителите при връщане на артикул, който не отговаря на очакванията им?
Потребителите имат право да върнат артикул, който не отговаря на очакванията им, в рамките на 14 дни след закупуването му, без да посочват причина. Това право е гарантирано от Закона за защита на потребителите и включва възможност за връщане на артикула и получаване на пълно възстановяване на сумата, която е била платена за него.
-
Защо EMAG доставя някои продукти до дома, а други до офис?
-
Какво представлява опцията „Преглед и тест“ при връщане на продукти?
-
Какво представляват следите от употреба на продукт?