Моята банка беше Сосиете женерал експресбанк и нямах никакви забележки. Условията ме устройстваха напълно, обслужването винаги е било коректно и служителите - изключително любезни.
Откакто преминаха към ДСК, условията се променят. Давам пример с таксите за обслужване. Докато бяха Сосиете, нямаше такса за обслужване на спестовни и депозитни сметки, а сега има. Нямаше такса за теглене от банкомат на банката. Сега не съм съвсем убедена, че не хвърчат стотинки и за това.
С ДСК си общувах по неволя преди повече от пет години и с радост закрих сметките си при тях. Сега пак съм с тях, но реших да им дам шанс заради времето, прекарано в Сосиете и контактите ми със служителите от клона. Май съм на път да размисля.
Подписан договор при едни условия, се променя едностраннно с твърдението, че клиентът е уведомен за промените. Това е първото, което не одобрявам. И второто е кофти усещането, че някой ти бърка в спестовната сметка, за да си вземе полагаемото му се.