Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Как да се свържа с куриерската фирма Хермес, за да издиря пратката си?
Къде трябва да се напише персоналният ID номер на Габиели при регистрация на адрес за доставка в Амазон?
Как да напиша рекламационно писмо за пропуснато ID на пратката ми?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Как да се свържа с куриерската фирма Хермес, за да издиря пратката си?
-
Къде трябва да се напише персоналният ID номер на Габиели при регистрация на адрес за доставка в Амазон?
При регистрация на адрес за доставка в Амазон, персоналният ID номер на Габиели трябва да се напише в реда за имената след тях. Също така, при адреса съществува възможност да се въведе персоналният номер на Габиели на втория ред. Важно е да се отбележи, че Амазон Германия не приема цифри в реда за името.
-
Как да напиша рекламационно писмо за пропуснато ID на пратката ми?
За да напишете рекламационно писмо за пропуснато ID на пратката ви, можете да използвате информацията от потвърждението на поръчката и да поискате обяснения от сайта, където сте я поръчали. В писмото можете да поискате информация за процедурата за откриване на пратката и да изразите загрижеността си за липсата на ID.
-
Как да се свържа с Габиели, тъй като не получавам отговор на имейла?
-
Как да върна пратка до Германия чрез Габиели?