Кауфланд и схемата им "Ако мине"

  • 2 171
  • 28
  •   1
Отговори
  • Мнения: 25
Пазарувам редовно в 4-5 магазина на Кауфланд в София и наглостта им да прилагат една примитивна схема изобретена още по соца, наричана "ако мине" вече минава всякакви граници. Докато ни омайват с реклами на Стоичков, поне една на 3-4 стоки "на промоция" на касата ще ви я чукнат с 1-2 левчета отгоре. Ако имате нерви да чакате туткавите им действия на информация ще ви върнат парите  и ще ви кажат, че е "случайност". Да но не всички са тъпи като служителите в Кауфланд, някои сме учили статистика и знаем, че това няма как да бъде "случайност". Очевидно очакват клиентите с покупки за 200 лева, други на които не им се чака 20 минути за 1-2 лева, а и терти дори стеснителни да не има каже някой "ти пък за 2 лева ли си?" да им оставят парите,  и да удостоят с успех тяхната "остроумна" кражба и измама. Това си е забранено и по Наказателния кодекс, както и буква по буква по закона за Потербителя. По-гадното е обаче, че праща България в кюпа на най-изостаналите държави в света. Казвам й на тая на информацията, че са си чисти крадци и измамници, а тя ми се хили тъпо в лицето. Трябваше да опитам и да я напсувам да видя дали ще продължи да се хили тъпо. Същия този плазмодий утре ще ми заговори за морал, ще ми каже каква велика държава сме и т.н. В маса държави по света и в пъти по-бедна от нашата, хората имат достойнство и съвсем по-друго поведение и такива неща не могат да се случват.

Та интересно къде отиват огромните суми от трикчето "ако мине"? Очевидно това е разпореждане за много магазини и от "по-високо" ниво,  поради което и въпросните служителки не се считат за обикновени крадци, ами изпълняващи може би заповеди на остроумното си ръководство. Някой тук знае ли къде отиват тези суми? Общоизвестно е, че когато служители на ХЕИ, КЗП и подобни, на които умиращата ни държава плаща да конролира горното "излязат на работа" у нас, от най-малката дюнерджийница до най-големия магазин като Била, Фантастико и Кауфланд им дават по 1-2 големи торби, които те пълнят и си заминават без да плащат и подозирам, че горните суми се крадат от нас за да се плаща на въпросните същества. Но не го знам като факт. Един от ХЕИ дори застанал в магазина и го слушам се обажда на жена си  да я пита дали да има каже го почерпят с луканчица и след като рабра, че и жена му и отрочето му няма да я ядат, реши да я вземе за бабата и дядото. Ама това може ли да бъдат цивилизивани хора, с достойнство и някакви ценности? Защо изобщо в България се хабят милиарди за образование, когато на младите може да се каже просто "кради, лъжи, мами" и те ще бъдат готови за живота у нас?

Аз редовно вдигам скандал, опитвам се да им преча поне малко доколкото мога, да махат измамните етикети, но те ги слагат след 1-2 часа на съседната стока. Не разбирам обаче защо почти всички останали приемат това, дори могат да го изкоментират като нещо забавно, колко умни, хитри, остроумни и находчиви сме българите. И си мислим, че случайно сме стигнали дотук и сме на изчезване.

# 1
  • here and now
  • Мнения: 4 319
А вие защо продължавате да пазарувате там?
Харесвате Стоичков?

# 2
  • Мнения: 1 368
Не мисля, че е някаква грандиозна схема. Пък и говорите за чужбина, не е като Кауфланд да е българско производство. Можете натам да си насочите гнева.

Не знам, не гледам бележките и не съм забелязвала някакви разлики. И така да е, служителите не са виновни и са там, за да си изкарат хляба. При такива притеснения - има каси на самообслужване, където сами можете да си маркирате продуктите и на момента да засечете ако има грешка.

# 3
  • Далечният изток
  • Мнения: 15 017
Как се наричаше това да правиш много пъти едно и също и да очакваш различни резултати?! Знам отговора, авторът да си отговори защо продължава да пазарува в тази верига.

# 4
  • Мнения: 3 753
Не пазарувам в Кауфланд и нямам драми. 1-2 пъти годишно влизам и то само, когато съм харесала от дървените им/градински играчки за детето. Вие защо сте все там, като не Ви харесва? Това е чист мазохизъм! Явно обичате да си мрънкате, да вдигате скандали на служителите, които са там, за да си изкарват прехраната, да купувате боклуци на “промоции”, които всъщност нямат никаква промоция и т.н. И после очаквате ние тук да Ви съжаляваме ли? Или какво?

# 5
  • Мнения: 745
Бе не си по-различен от тия дето наричаш плазмодии щом си позволяваш да обиждаш персонала, че даже мечтаеш да ги псуваш. Много морално извисено! Това са хора, назначени на работа и не вземат никакви решения, а следват политики и правила.
За да те успокоя ще ти кажа, че и на други места по света стават такива неща. Не само в България. Например цвете обявено за 1,5 евро на касата минава на стандартната цена 4,99 евро и от информация не могат да направят друго освен да си вземат цветето и да ти върнат парите. Въпреки етикета. Когато продуктът е вкаран в системата по този начин касиерките не си играят да ти “надписват” левчета.

# 6
  • Варна
  • Мнения: 5 307
Винаги си проверявам касовия бон след като мина каса, дори при пълна количка за 200 лева. Случвало се е да има разминаване в цените, но на информация винаги са били любезни и са ми възстановявали разликата, без да се обясняваме. За справка - точно в квартални магазини чувам глупави оправдания като - ами тя промоцията свърши, ами той шефа го няма, ами като не искате стоката, оставете я, не мога да ви я продам на цената на етикета, в системата ми излиза друга...
Всяка неделя служителите сменяха хиляди етикети из целите магазини, но поетапно вече почти навсякъде етикетите са електронни и информацията на тях се обновява на секундата, та такива грешки вече са рядкост.
Това за тъпанарите и за статистиката искренно ме разсмя. От кога тази дисциплина е признак за нечия гениалност? В университета това е общообразователна дисциплина и се учи от всички в първи курс. А колегите от едноименната специалност са с най-нисък бал и масово я записват, защото не им стига успеха за друго, без да знаят изобщо какво представлява.

# 7
  • Мнения: 2 006
В нашия Кауфланд връщаме и ни връщат парите без проблем . Миналата година взехме една машинка за месо да мелим доматите на нея , обаче я нямаше едната част. Всъщност и в останалите кутии ги нямаше , а без нея не можем да работим и я върнахме и ни върнаха парите . И други неща сме връщали .
Даже имах една случка с олио на промоция 2 лв. в бележката пишеше х 4 лв олиото , а бях взела няколко бутилки . Обясниха ми , че на бележката където пише отстъпка е за олиото . Но аз от къде да го знам това . Като цяло има уловка , но може би нашия град е малък и няма много проблеми . Лидъл в много по гаден защото там много повече се лъжеш . Етикетите там са горе , а не долу като кауфланд . Аз винаги се прекарвам в Лидъл . Трябва внимателно да се гледат брошурите в кой ден е промоцията на даден продукт . Кауфланд го харесвам най - много от всички други магазини .

# 8
  • Мнения: 41 342
Лидъл в много по гаден защото там много повече се лъжеш . Етикетите там са горе , а не долу като кауфланд . Аз винаги се прекарвам в Лидъл . Трябва внимателно да се гледат брошурите в кой ден е промоцията на даден продукт .

Ще се излъжеш веднъж. После вече, след като знаеш, вината си е твоя.

# 9
  • Мнения: 2 006
Лидъл в много по гаден защото там много повече се лъжеш . Етикетите там са горе , а не долу като кауфланд . Аз винаги се прекарвам в Лидъл . Трябва внимателно да се гледат брошурите в кой ден е промоцията на даден продукт .

Ще се излъжеш веднъж. После вече, след като знаеш, вината си е твоя.

Винаги мога да върна това , което не ми харесва . Wink

# 10
  • Мнения: 9 790
A защо е необходимо "винаги'' да се прекарваш и ''винаги'' да връщаш? Не си ли цениш времето, загубено в безпредменти ракзарвания до там и обратно?

# 11
  • Мнения: 2 006
Рядко имам проблеми с Кауфланд , а и той е точно срещу мен . Стига рева . Хем искаш промоции , хем те били крадяли . Хем ревеш , хем продължаваш да пазариш от там видиш ли щото има промоцийки . Ами ходи давай по 20 лв. за месо , х 4 лв . за олио и т.н и живей .

# 12
  • Мнения: 1 368
На мен в държава ми пречат вечно негативни скандалджии, на които всички трябва да им гледат сеира, защото те не могат да говорят нормално да се разберат с хората с две думи.

# 13
  • Мнения: 423
За честния човек е непонятно, но и на мен наскоро ми се случи да купя нещо с огромен червен етикет за намаление и въпреки това на касата излезе на редовна цена и отказаха да ми върнат разликата или цялата сума. И не само на мен ми се случва това, но персонала е обучен в измамата и отива набързо да сменя етикет все едно намаление не е имало, а на клиента се казва че трябва да пазарува отговорно.
Но исках да ви отговоря по въпроса къде отиват тези пари, или по-точно да кажа, че чистият месечен оборот в Кауфланд за даден български град е няколко десетки милиона. И това само за един от по-големите градове. Сами си правете сметката, а на служителите които уж само си изкарват прехраната, както се изрази някой тук, се плащат стотинки, за да изпълняват най-осъзнато схемата-измама.

# 14
  • Мнения: 1 368
Да, касиерката си пие кафето със счетоводителите и софтуерните разработчици. Ако имаше чак такива дълбоки схеми - със сигурност щеше да има повече желаещи за работа.

Общи условия

Активация на акаунт