Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Защо поръчките не са били изтеглени и какво може да се направи в този случай?
Как мога да проверя за известния от пощата?
Какво представляват неизпратените ваучери за поръчки?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Защо поръчките не са били изтеглени и какво може да се направи в този случай?
Поръчките не са изтеглени поради забавяне на обработката от страна на La Redoute. Въпреки че статусът в суивито е "OK", много клиенти съобщават за същия проблем. В този случай най-добре е да наблюдавате състоянието на поръчките през суивито и да се свържете с обслужването на клиенти за допълнителна информация.
-
Как мога да проверя за известния от пощата?
-
Какво представляват неизпратените ваучери за поръчки?
-
Какво означава съобщението „Връщане на пратката на 11/02/2008 г.“?
-
Как мога да потвърдя поръчка, ако получа имейл, че не съм я потвърдил?