WIZZAIR - 47

  • 24 839
  • 440
  •   2
Отговори
# 345
  • Перник
  • Мнения: 117
Здравейте, извинявам се ако вече е коментирано, но ми предстои пътуване утре и въпросът ми е, ако безплатните чанти са с 2-3 см по-дълги ще се наложи ли доплащане на летището?
Няма проблем,  стига да не са пълни, и ако се наложи да могат да се поберат в клетките за проверка.

# 346
  • Пловдив
  • Мнения: 461
Здравейте, извинявам се ако вече е коментирано, но ми предстои пътуване утре и въпросът ми е, ако безплатните чанти са с 2-3 см по-дълги ще се наложи ли доплащане на летището?
Няма проблем,  стига да не са пълни, и ако се наложи да могат да се поберат в клетките за проверка.
Благодаря!

# 347
  • Мнения: 166
А сега без граничната проверка, колко по-рано трябва да бъда там, имам куфар за чекиране, полета е в 6:10 сутринта?

# 348
  • Мнения: 1 277
А сега без граничната проверка, колко по-рано трябва да бъда там, имам куфар за чекиране, полета е в 6:10 сутринта?
Щом има куфар за чекиране, не е лошо да се провери колко полета има по това време, но обикновено са доста. Последният ни полет беше ранен и опашката за чекиране на багажа на Уиз стигаше до входната врата.

# 349
  • Мнения: 11 391
Сутрин от 6 до 7 излита цялата флотилия на Уизеър. За скенерите ще чакат много хора. Аз бих отишъл не по-късно от 4.45, щом има и чекиран куфар.

# 350
  • ВАРНА
  • Мнения: 305
Някой пускал ли е иск за обезщетение за закъснял полет над 3 часа директно към Уиз през приложението?

# 351
  • Мнения: 2 475
На Терминал 1 на летище София гишетата за чекиране на багаж отварят точно два часа преди съответния полет. Всички пътници стоят прави на опашката с багажите извити между лентите. Няма никакъв смисъл да се отива по-рано.

# 352
  • Мнения: 3 422
Някой пускал ли е иск за обезщетение за закъснял полет над 3 часа директно към Уиз през приложението?
Брат ми лятото. Уиз отхвърлиха иска и ползва фирма с която си получи парите.

# 353
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 2
Някой пускал ли е иск за обезщетение за закъснял полет над 3 часа директно към Уиз през приложението?
Аз. Получих си обезщетението преди седмица.
Зависи каква е причината за закъснението. Нищо не пречи да опитате.
Ако отхвърлят иска, пишете до Европейския потребителски център + въздухоплавателната администрация на държавата, от която сте излетяла.
Фирмите за обезщетения взимат доста голям процент. За мен това беше краен вариант, който за щастие не се наложи да използвам.
Нашия самолет започнаха да го буксират, когато се установи, че е със спукана гума на предния колесник. Закъснението беше над 14 часа.

# 354
  • София
  • Мнения: 504
Някой купувал ли си е места след закупуване на билета?
Дали са по скъпи много цените?

# 355
  • Мнения: 3 422
Интересно, за първи път чувам за изплатено обезщетение при причина неизправност на самолета. Това би трябвало да спада в графата независещи от тях причини.

# 356
  • Перник
  • Мнения: 117
Някой купувал ли си е места след закупуване на билета?
Дали са по скъпи много цените?
Аз да. Цените на Wizz за местата са изключително скъпи и непрекъснато варират, но по принцип съм забелязала, че са с до около 5 лв. по-скъпи. Цената за място е колкото цената на билета. Sad AnguishedAnguishedAnguished

# 357
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 2
Интересно, за първи път чувам за изплатено обезщетение при причина неизправност на самолета. Това би трябвало да спада в графата независещи от тях причини.
Техническата неизправност не е независеща от тях причина. Това е описано и в регламент  261/2004

# 358
  • ВАРНА
  • Мнения: 305
Някой пускал ли е иск за обезщетение за закъснял полет над 3 часа директно към Уиз през приложението?
Аз. Получих си обезщетението преди седмица.
Зависи каква е причината за закъснението. Нищо не пречи да опитате.
Ако отхвърлят иска, пишете до Европейския потребителски център + въздухоплавателната администрация на държавата, от която сте излетяла.
Фирмите за обезщетения взимат доста голям процент. За мен това беше краен вариант, който за щастие не се наложи да използвам.
Нашия самолет започнаха да го буксират, когато се установи, че е със спукана гума на предния колесник. Закъснението беше над 14 часа.
Благодаря,ще последвам съвета Ви.

# 359
  • Мнения: 3 422
Интересно, за първи път чувам за изплатено обезщетение при причина неизправност на самолета. Това би трябвало да спада в графата независещи от тях причини.
Техническата неизправност не е независеща от тях причина. Това е описано и в регламент  261/2004
Човек всеки ден учи нещо ново, благодаря за споделеното! Ето това са смислени и полезни постове, не как да излъжем авиокомпанията с повече багаж или дали е редно или нередно да поискаме да си сменим местата.
Прочетох регламента и имам въпрос. Правилно ли разбирам, че при промяна в разписанието 4-5 дни преди полета ако избера опция за друг полет след няколко дни пак имам право на обезщетение?

Общи условия

Активация на акаунт