Зависи. Аз лично съм била в положение, когато съм била хем лесна, хем трудна за управление. Бях лесна, защото за разлика от по-младите и без мениджърски опит хора, разбирах защо и какво трябва да се направи и без да ми се казва и не мърморех и не саботирах като тях (дето все знаят повече от шефа). И в същото време бях трудна, защото шефът ми беше прозрачен, когато се опитваше да ме манипулира и мениджира по учебник. Все пак съм била на неговото място и затова му казах направо, че ще правя каквото трябва, но да не се опитва да ми пробутва трикове и манипулации, защото са ми ясни. И всичко си беше ОК, защото не са ме карали да правя глупости, но ако бяха, щеше да има искри и да съм много трудна. То именно затова "овъркуолифайд" хора трудно си намират работа, особено ако са били именно мениджъри, но кандидатстват за експертна позиция.